haniksam

haniksam

Tuesday 11 October 2011

Peminat Remaja Wanita Lempar Coli Atas Pentas!

Kandungan email yang diterima dari seorang rakan:-
October 10, 2011

KUALA LUMPUR – Peminat remaja wanita lempar coli atas pentas!

Festival Rockaway tahun 2011 yang berlangsung di Stadium Bukit Jalil pada 8 Oktober 2011 baru-baru ini dicemarkan dengan tindakan kurang ajar dan tidak bermoral sebuah band Rock Punk, All Time Low dari Amerika yang mengeluarkan kata-kata kesat seperti F*ck You semasa membuat persembahan.
Lebih menghairankan lagi, walaupun bersikap kurang ajar, kelibat All Time Low sempat membuatkan segelintir peminat remaja wanita tempatan bertindak gila dengan melemparkan coli bertulis ayat-ayat cinta kepada mereka di atas pentas.
Apa yang ada dalam akal remaja kita kekadang?
Menurut sumber, band All Time Low pada awalnya telah diberikan taklimat berhubung tatatertib persembahan di Malaysia bersama dengan band-band antarabangsa dan tempatan yang lain namun langsung tidak mengendahkan amaran berkali-kali yang diberikan oleh pihak penganjur agar tidak mengeluarkan kata-kata lucah tersebut.
Gara-gara tindakan kurang ajar band All Time Low, penganjur telah dipanggil oleh pihak berkuasa bagi memberikan penjelasan berhubung tindakan band tersebut dan berkemungkinan besar band All Time Low akan diharamkan oleh promoter-promoter tempatan bagi mengelakkan perkara yang sama agar tidak berulang.
Apa nak jadi dengan remaja kita? Dimana ibubapa mereka?



 

No comments:

Post a Comment